Pages

Brandenburger Tor

05/11/2016

Berlin, grad za koji sam po mnogočemu vezana posjetila sam opet. Probala najbolji cheseecake u gradu Potsdamu, slušala najdivniji The Cure live u Mercedes-Benz Areni, provela svaku večer u napadima smijeha i euforije, kupila najbolji crni čaj Kusmi, probala po prvi puta sama doći igdje bez navigacije i karte, jela najbolje Curry Wurst u Berlinu - Curry 36, vozila se brodom po rijeci Spree, jela prvi puta Amorino sladoled, prvi puta pila u Starbucksu Pumpin spice latte.
Kad sam zadnji puta radila nešto po prvi puta? Evo u Berlinu puno toga pa se neko vrijeme ne moram pitati to pitanje.
Neopisivo lijepo, zabavno, urbano. Prekrasno sam se provela i za Novu godinu ponavljam.
Skirt - LINK 
Sweater - LINK 
Coat Mango
Bag Zara 







3 people left comments on: "Brandenburger Tor"

  1. so amazing!!= ]]


    xoxo



    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Divna kombinacija! A Berlin je jedan od gradova koji bih stvarno volela posetiti.. :)

    ReplyDelete