Pages

3.

11/01/2017

U ovom postu su sve nove stvari i sve su mi došle super. Bila sam poprilično sretna u prosincu kad su mi stigle sve stvari. Ovaj body je prekrasan uživo i nosim ga na topli džemper, obožavam kožne suknje pa tako ni ova nije iznimka. Šešir sam nabavila na sniženju i baš me obradovao. Naočale sam naručila na stranici Sunglasses shop koje su tamo jeftinije nego kod nas.
Najbolji dio ove kombinacije je definitivno ovaj kaput. Nisam mogla vjerovati da je takav došao uživo, narudžba je bila poprilična lutrija. No toliko je kvalitetan, topao i divno stoji. Nisam ni slutila da će doći ovoliko topao, debeo, dovoljno dug i elegantan. 

Coat - LINK 
Bodysuit - LINK 
Skirt - LINK 
Cardigan - LINK 
Sunglasses - Ray Ban - LINK 
Hat Orsay
Shoes BCBG










1 people left comments on: "3."